Temet nosce, nosce te ipsum

lunes, 13 de septiembre de 2010

Soledat

He sentit ta pell contra ta pell,
els teus llavis besant-me el cos.
Tons pits rodons com un anell,
ta cara tendre sobre l'os.

Els meus dits han recorregut,
tots els centímetres que t'envolten.
Una gran sort la que han tingut,
i per tornar-te a veure, el temps ja conten.
 
La humitat de tu,
la calor que emanaves.
Em va erigir i posar-me dur,
mentre entre tons braços m'agafaves.
 
Vaig notar com tot s'eritzava,
ho sentí quan sobre meu estaves.
Moments en els que volava,
mentre tu em mossegaves.
 
***
 
Em sento molt sol,
quan no estàs al meu costat.
No puc emprendre el vol,
perquè estic paralitzat.

No sóc ningú,
si no estàs amb mi.
D'això n'estic segur,
et vull tornar a sentir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario